Emprego Ambar: ofertas do 29 de agosto do 2023

Emprego Ambar nace co obxectivo de mellorar a empregabilidade e ocupabilidade das persoas con diversidade funcional e garantir a igualdade de oportunidades no acceso ó emprego.

Servizo Público de Emprego

Para acceder as ofertas do Servizo Público de Emprego hai que estar dados de alta. Para anotarse ás ofertas pódese facer a través dos teléfonos de contacto: 881 867 283, 981 900 643 ou 012. Ou a través da Oficina Virtual de Emprego, a continuación deixámosvos un vídeo explicativo de como facelo.

Ofertas de emprego

Auxiliares de enfermaría. 12/2023/9576

Condutores de furgoneta, ata 3,5 T.. 12/2023/9511

Condutores-operadores de formigoneira móbil. 12/2023/9559

Asistentes domiciliarios. 12/2023/9423

Xestora de redes sociais – diseñadora web. 12/2023/9386

Porto do Son

Hixienistas bucodentais. 12/2023/9316

Rianxo

Mecánicos de mantemento e reparación de automoción, en xeral. 12/2023/9277

Portais de emprego

Infojobs

Infoempleo

Rianxo

Delineante ou enxeñeiro/a de instalacións (MEP / HVAC) con alemán

Randstad

Ribeira

Boiro

Boletíns de Emprego (Axencia local de colocación e confederación de empresios, Cruz Vermella)

A Pobra

Persoal para industria alimentariaOperario/a fábrica alimentación para días soltos (H/M/X)
Persoal enxeñeiro para empresa conserveiraEnxeñeiro/a mellora continua

Boiro

Persoal técnico de laboratorio para industria alimentariaTécnico de laboratorio
Persoal carretilleiro con coñecementos de SAP.Carretilleiro/a
Persoal para industria alimentariaOperarios de conserva de peixes e mariscos (H/M/X)
Persoal administrativo para industria conserveiraAdministrativa/o producción industrial (H/M/X)
Persoal para industria alimentariaOperarias/s limpeza e clasificación de mexillón
Persoal para industria conserveiraOperaria/o Multitarea Industria Conserveira (H/M/X)
Persoal para industria alimentaria (limpeza de atún)Limpadoras de atún (Pelado) (H/M/X)
Persoal para industria conserveira (limpeza e clasificación de mexillón)Operario/a limpeza e clasificación mexillón (H/M/X)
Persoal para limpeza industrialOperario/a limpeza industrial (H/M/X)
Responsable de PRLResponsable servizo de prevención de riscos laborais propio (H/M/X)
Responsable de PRLResponsable de prevención de riscos laborais
Operarios/as para industria alimentariaOperarios/as limpeza peixe (H/M/X)
Persoal para mantemento preventivo e correctivo de máquinas e instalacións.Técnico de mantemento (H/M/X)
Persoal para xestión de equipo en área industrialEncargado de produción (H/M/X)
Posto de apoio a persoal de laboratorio; análise de mostras de materias primas.Técnico de laboratorio (Industria Alimentaria) (H/M/X)
Atención directa e personalizada tanto a clientes/as como a traballadores/as e colaboradores/asConsultor/a selección RRHH (H/M)
Persoal carretilleiro para industria alimentariaCarretilleiro/a
Persoal de mantemento de maquinaria e instalaciónsTécnico/a de mantemento industrial
Cociñeiro/a para asociación de persoas con diversidadeCociñeiro/a Senior-Colectividades
Persoal para pescadería supermercadoProfesional pescadería Boiro

Ribeira

Pizzería selecciona pizzeiro/a e camareiros/as (fins de semanaEnviar CV ao correo electrónico: aidadiosapolonia@gmail.com
Auxiliar de enfermaría para centro residencial DomusVi.Enviar CV ao correo electrónico: coordenfermeria.riveira@domusvi.es
Recepcionista (turno de noite) e camareiro/a de pisosEnviar CV ao correo electrónico: hpalmeira@hotelesnorat.com

Porto do Son

Camareiro/a e axudante de cociñaAs persoas interesadas poden obter mais información no telefono: 654 785 880

Blogs de emprego

Blog de emprego de Porto do Son

Recompilación de ofertas de traballo e formación de toda a comarca do Barbanza, actualízase diariamente. Recomendase consúltalo un par de veces no día (mañá e tarde) por se houbera ofertas de interese.

Moitas grazas estamos abertas a todo tipo de suxestións para mellorar o noso servizo :)