Banco de Recursos EduDiversa

No marco do proxecto EduDiversa, nace este banco de recursos para facilitar a tarefa dos profesionais docentes na procura dos recursos que mellor se adapten ás características do seu alumnado.

Que podes atopar no noso banco de recursos?

Recursos educativos

Recursos multiformato: aplicacións, software educativos, recursos en liña e material para descargar.

Consellos pedagóxicos

Consellos, pautas e materiais didácticos sobre atención inclusiva destinados a persoas con e sen diversidade funcional.

Normativa de interese

Normativa e protocolos, de ámbito nacional e autonómico, relacionada coa atención á diversidade.

Novidades

Aquí atoparás todas as novidades no ámbito da investigación educativa e psicopedagóxica, convocatorias de formacións e proxectos inclusivos de eficacia probada. Ademais dos nosos artigos máis recentes.

Oferta de emprego: educadora ou educador. Asociación Ambar, Ribeira. Envíanos o teu CV a correo@asociacionambar.org

Oferta de emprego: Educador/a

Se queres formar parte dun equipo dinámico e motivador, envíanos o teu CV correo@asociacionambar.org

Loading blog posts...

Inscríbete nas nosas xornadas formativas gratuítas!

TDAH na aula. Motivando e creando. Orientacións pedagóxicas

Sábado, 10 de outubro | 10:00-14:00h e 16:00-20:00h

Prazo de inscrición: 02/10/2020.

Queres contactar con nós?

Cubre o seguinte formulario ou escríbenos a educacioninclusiva@asociacionambar.org