EduDiversa programa de apoio á educación inclusiva atención á diversidade e

EduDiversa

EduDiversa é un programa de asesoramento e formación sobre a atención á diversidade destinado á comunidade educativa, co obxectivo de crear aulas 100% inclusivas.

Nace da necesidade de prestar unha atención á diversidade baseada no modelo de Dereitos Humanos. Para logralo, Ambar ofrece formación gratuíta, asesoramento e apoio na adaptación de recursos educativos.

Fundamentos e prácticas para a inclusión educativa

Primeira Xornada

Venres, 14 de febreiro de 18h a 19h no Restaurante Baiuca, Ribeira.

Que che pode ofrecer EduDiversa?

• Formación nas necesidades existentes de atención á diversidade.
  • Asesoramento na adaptación do proceso de ensinanza-aprendizaxe do alumnado con necesidades educativas.
  • Aprendizaxe de metodoloxías innovadoras para a inclusión dentro da aula ordinaria.
  • Creación de itinerarios personalizados de apoio educativo utilizando tecnoloxías interactivas.
  • Asesoramento sobre a accesibilidade cognitiva e arquitectónica no teu centro.

Este programa é para ti se:

• Traballas nun centro educativo da comarca.
  • Queres saber máis sobre como mellorar a atención á diversidade na túa aula.
  • Queres saber como empezar a adaptar materiais educativos.

Queres saber máis sobre EduDiversa?

Cubre o seguinte formulario es estarás ó tanto de todas as novas.

Responsable dos datos:
Asociación Ambar das Persoas con Diversidade Funcional.
Finalidade: responder as solicitudes do formulario.
Lexitimación: o teu consentimento expreso.
Destinatario: Asociación Ambar das Persoas con Diversidade Funcional (datos almacenados só en clientes de e-mail).
Dereitos: tes dereito o acceso, rectificación, supresión, limitación, portabilidade e esquecemento dos seus datos.

Tes unha situación específica que nos queiras comentar?

Non dúbides en escribirnos a educacioninclusiva@asociacionambar.org ou chamarnos ó 981 874 480.