Programa de apoio á educación inclusiva e atención á diversidade5ª Xornada Formativa Sábado, 19 de decembro | 10:00h - 14:00h Online (Zoom) asociacionambar.org/edudiversaInscricións abertasAlteracións de conduta nas aulas, en tempo de pandemia. Emerxencia na aldea dos trasnos dos trebellos. Docente: Mª Carmen Glez. Hermo. Psicóloga Sanitaria na Asociación Ambar. Psicóloga de emerxencias co GIPCE-112 (Grupo de intervención psicolóxica en catástrofes e emerxencias) sobre Alteración na conducta nas aulas en tempo de pandemia. Emerxencia na aldea dos trasnos dos traballos. Inscríbete!

EduDiversa

EduDiversa é un programa de asesoramento e formación sobre a atención á diversidade destinado á comunidade educativa, co obxectivo de crear aulas 100% inclusivas.

Nace da necesidade de prestar unha atención á diversidade baseada no modelo de Dereitos Humanos. Para logralo, Ambar ofrece formación gratuíta, asesoramento e apoio na adaptación de recursos educativos.

Alteracións de conducta nas aula, en tempo de pandemia. Emerxencia na aldea dos trasnos dos trebellos

• 19 de decembro | de 10:00h a 14:00h
  • Online
  • Docente: Mª Carmen Glez. Hermo, Psicóloga Sanitaria na Asociación Ambar e psicóloga de emerxencias co GIPCE-112 (Grupo de intervención psicolóxica en catástrofes e emerxencias).
A educación é a ferramenta máis poderosa para cambiar o mundo

Que pode ofrecerche EduDiversa?

• Formación nas necesidades existentes de atención á diversidade.
  • Asesoramento na adaptación do proceso de ensinanza-aprendizaxe do alumnado con necesidades educativas.
  • Aprendizaxe de metodoloxías innovadoras para a inclusión dentro da aula ordinaria.
  • Creación de itinerarios personalizados de apoio educativo utilizando tecnoloxías interactivas.
  • Asesoramento sobre a accesibilidade cognitiva e arquitectónica no teu centro.

Este programa é para ti se:

• Traballas nun centro educativo da comarca.
  • Queres saber máis sobre como mellorar a atención á diversidade na túa aula.
  • Queres saber como adaptar materiais educativos.

Queres saber máis sobre EduDiversa?

Cubre o seguinte formulario es estarás ó tanto de todas as novas:

Tes unha situación específica que nos queiras comentar?

Non dubides en escribirnos a educacioninclusiva@asociacionambar.org ou chamarnos ó 981 874 480.