Faite voluntari@!

A acción voluntaria é un motor de cambio para construír un mundo mellor. Uníndote o noso programa de voluntariado poderás favorecer a participación e inclusión social das persoas con diversidade funcional. Sé o cambio que queres ver nos demais.

Queres ser voluntari@?

• Escríbenos a comunicacion@asociacionambar.org
  • Chámanos o 981 87 44 80
  • Ou cubre o seguinte formulario.
Paula, voluntaria de Ambar realizando unha actividade na natureza con algunhas persoas usuarias de Ambar

Que queremos?

Queremos fomentar a autonomía e a inclusión social das persoas con diversidade funcional na súa comunidade:

Con + Participación social

Potenciar o desenvolvemento persoal e a autoestima das persoas con diversidade atendendo ao desempeño activo de actividades de ocio, deportivas ou de participación comunitaria.

Ofrecendo os apoios necesarios

Proporcionar apoios ás persoas con diversidade funcional e ás súas familias para favorecer a súa inclusión, reforzando aquelas áreas que se viran freadas na pandemia.

Sensibilizando á comunidade

Sensibilizar á comunidade sobre o valor da diversidade, educar nos nosos valores e resaltar a importancia da colaboración das persoas voluntarias para a inclusión social.

Non nos mires, únete!

Se queres formar parte do noso equipo de voluntari@s. Escríbenos a comunicacion@asociacionambar.org, chámanos o 981 87 44 80  ou cubre o seguinte formulario.