Coñece os nosos Servizos de Atención Diúrna!

Prestamos dúas modalidades de Servizos de Atención Diúrna especializados
para as persoas con diversidade funcional, centro ocupacional e centro de día.

Servizos deseñados a túa medida

O Centro de Día e Ocupacional de Ambar, son uns servizos centrados nas persoas. Co-deseñamos as actividades en función dos teus gustos e intereses, porque a túa felicidade é o que máis importa.

Que podemos aportarche?

• Aprende novas formas de facer as cousas por ti mesma/o.
  • Mantente activa/o, coas nosas actividades deportivas: natación, pilates… Ou forma parte dos nosos equipos de fútbol, baloncesto e pádel.
  • Segue formándote! Ofrecémosche opcións académicas, laborais, artesanais e artísticas.
  • Participa na comunidade a través das actividades de ocio, estancias de fin de semana e campamentos.
  • Forma parte dun grupo de amizades co que desfrutar da vida!

Que se necesita para participar?

• Ser maior de 16 anos.
  • Ter recoñecida unha situación de diversidade funcional.
  • Ter ganas de comezar unha nova etapa e realizar os teus obxectivos de vida.

Ven a visitarnos!

A mellor maneira de contarche todo o que facemos, é visitándonos. Estamos encantadas/os de abrir as portas para que as persoas protagonistas dos Servizos de Atención Diúrna mostren o seu día a día.

Cubre o seguinte formulario ou danos unha chamada para concertar unha visita.