Calendario Solidario 2022

40 anos de cine. 40 anos de Ambar!

Edición Conmemorativa do 40 aniversario

Ambar naceu no 1982 para agrupar os esforzos de loita pola defensa dos dereitos das persoas con diversidade funcional. No 2022 cumprimos 40 anos e queremos celebralo por todo o alto!

Un calendario de película

Dentro do panorama nacional, o noso calendario é o único que representa carteis de películas de cine español, a través dun traballo minucioso de caracterización, vestiario e deseño.

Reserva xa o teu calendario

Este ano para garantizar que ninguén se quede sen o seu calendario, puxémolo dende xa en preventa. Ademais as primeiras 20 persoas que fagan a súa reserva levaranse un agasallo dos nosos obradoiros artesanais.

Grazas a ti:

O calendario ten un coste de 7€ na súa versión de parede e 3€ de mesa. Coa recadación obtida, Ambar impulsará proxectos que melloren a autonomía e calidade de vida das persoas con divesidade funcional.

Queres colaborar con nós?

O calendario solidario é posible grazas á colaboración de todas aquelas persoas que creen en nós. Se ti tamén queres aportar o teu gran de área, escríbemos a comunicacion@asociacionambar.org ou cubre o seguinte formulario.

Portada da película 'Diecisiete' reinterpretada polas persoas usuarias de Ambar

Fai xa a túa reserva!

Xa temos o Calendario Solidario en preventa. Iso quer dicir que xa podes facer a túa reserva e tan axiña esté dispoñible poderás vir a recollelo ao noso Centro de Recursos en Ribeira (Frións).

Calendario Solidario 2022 Parede – Edición conmemorativa 40 aniversario

O Calendario Solidario 2022 celebra nesta 7ª edición o 40 aniversario da Asociación Ambar “40 anos de cine español, 40 anos de Ambar”. Este calendario ten como fin impulsar o apoderamento das persoas con diversidade funcional e a recadación obtida destinarase a proxectos que melloren a autonomía e calidade de vida das persoas con diversidade funcional.

Dispoñible para reserva

Descripción

O Calendario Solidario é unha iniciativa nacida no 2015 que celebra o cine con valores sociais. Cada ano a Asociación Ambar en colaboración co fotógrafo Pichero e a súa asistente Paula, realiza un calendario que se caracteriza por emular películas do cine español. Este ano o calendario torna máis especial xa que coincide co 40 aniversario da entidade e recompilaraa películas representativas da historia do cine español a par que fitos da Asociación Ambar.

Peso 0.20 kg
    Dimensións 0.20 × 46 × 28 cm

Reseñas

Aínda non hai valoracións.

Só os usuarios rexistrados que compraran este produto poden facer unha valoración.

Tamén che recomendamos…