Oferta de emprego: Persoal de almacén para empresa de suministros industriais na zona de Boiro. Envíanos o teu CV a empregoinclusivo@asociacionambar.org

Oferta de emprego: Persoal de almacén/repoñedor para empresa de suministros industriais

Búscase persoal de almacén/repoñedor para empresa de suministros industriais na zona de Boiro.

Descrición do posto: Persoal de almacén/repoñedor

Búscase persoa con iniciativa e dinámica independente de traballo.

Tarefas de xestión de almacén, xestión e preparación de pedidos (dobrar, embolsar, empaquetar, embalar), atención ao público tanto presencial como telefónica.

Puntualmente poden realizarse labores de serigrafía (aprendizaxe na propia empresa).

Lugar de traballo: zona de Boiro
Tipo de contrato: Contrato convertible a fixo ao ano, e de duración indefinida
Inicio: De luns a venres en horario partido de mañá e tarde. Sábados pola mañá a quendas.

Sobre o posto de traballo

Especificacións da persoa solicitante do posto

Formación e experiencia

Estudos mínimos: Educación Secundaria Obrigatoria ou equivalente.

Experiencia: Non se precisa, aprendizaxe na propia empresa.

Habilidades e outros

Informática a nivel usuario; valorarase coñecer a dinámica de programas de Facturación.

Carné de conducir.

Como presentarse a esta oferta

Envía o teu CV ao correo electrónico empregoinclusivo@asociacionambar.org co asunto: Persoal almacén/repoñedor Boiro.