Oferta de emprego: Profesional administrativa para empresa de Suministros de limpeza en Bamio, Vilagarcía de Arousa. Envíanos o teu CV a emprego@asociacionambar.org

Búscase persoa profesional administrativa para empresa de Suministros de limpeza

Empresa de Suministros de limpeza en proceso de expansión busca unha profesional administrativa/a para a zona de Vilagarcía de Arousa.

Descrición do posto: Administrativa

Atención ó público, xestión de vendas, elaboración de documentación, apoio na facturación, entre outras funcións.

Lugar de traballo: Bamio.

Duración: Contratación dun 1 ano, con posibilidade de ampliación a contrato longa duración
Inicio: Xornada completa, en horario partido.

Sobre o posto de traballo

Especificacións da persoa solicitante do posto

Formación e experiencia

Formación na área de xestión administrativa.

Valórase experiencia en posto similar.

Habilidades e outros

Valóranse coñecementos informáticos, paquete Office, etc.

Boas habilidades de comunicación escrita e verbal. Valorase positivamente o coñecemento de inglés.

Capacidade de comunicación clara e eficaz, que axude a manter un ambiente laboral agradable.

Traballo en equipo.

Outra información

Esta contratación está enmarcada nunha convocatoria de axudas, e valorarase positivamente que a persoa estea dentro dalgún grupo con baixa representación no mercado laboral como é o caso de persoas con diversidade, menor de 30, maior de 45, ou muller.

Como presentarse a esta oferta

Se estás  interesado no posto, ou en recibir información, envía o teu CV ao correo electrónico empregoinclusivo@asociacionambar.org co asunto: “administrativo/a”