Material da formación de Actividades Auxiliares de Comercio, Almacén e Reparto a domicilio.

Aproveitamos o comezo da semana para facer entrega do material ao alumnado da formación en “Actividades Auxiliares de Comercio, Almacén e Reparto a Domicilio (fase 2)” que estamos a impartir na Asociación Ambar.

Este curso está cofinanciado polo Fondo Social Europeo (FSE), a través da “Convocatoria de Axudas Económicas para a Selección de Operacións para o Reforzo da Empregabilidade de Persoas con Discapacidade “Uno a Uno” – POISES – Año 2022 /23″ impulsada pola Fundación ONCE.

Esta actuación enmárcase dentro do Obxectivo Temático 9Prioridade de Inversión 9.1. Obxectivo Específico 9.1.2. relativo a aumentar a contratación de persoas con discapacidade en situación ou risco de exclusión social.

O FSE inviste no teu futuro.