Formación gratuíta sobre Operacións Auxiliares nas Industrias Alimentarias. Inscricións abertas!

Ambar impatirá unha formación sobre ‘Operacións Auxiliares nas Industrias Alimentarias’ para persoas con diversidade funcional.

A formación é totalmente gratuíta e conta cunha beca de asistencia para todas as persoas participantes e servizo de transporte dispoñible.

• Ter entre 16 e 30 anos.
  • Ter unha diversidade igual ou superior ao 33%
  • Estar inscrito/ no Sistema Nacional de Garantía Xuvenil

Data, horario e lugar

Data: comeza o 16 de xaneiro e remata o 30 de xuño do 2023

Horario: de mañá

Lugar: Centro de recursos da Asociación Ambar. Lg Granxa Nº 5. Frións Ribeira

Inscricións

Se queres formalizar a túa inscrición chamanos ó 981 87 44 80 (extensión 5),

ou cubre o seguinte formulario.

Esta formación é posible grazas á financiación da Fundación ONCE concedida na ‘Convocatoria de Axudas económicas para a Selección de Operacións para o Reforzo da Empregabilidade de Persoas Xoves con Discapacidade “Uno a Uno” e enmárcase no Programa de Emprego Xuvenil (POEJ) do Fondo Social Europeo “O FSE inviste no teu futuro.”

Join the discussion and tell us your opinion.

Ambar impulsa unha actividade formativa sobre operacións auxiliares no sector alimentario – O Barbanza
27/12/2022 at 19:40

[…] Máis información na web de Ambar. […]