Gráfica da carreira pola diversidade co lema "Unindo km de accesibilidade" onde aparecen deportistas das categorías da carreira: zapatilla, zapailla inclusiva e cadeira de atletismo.

VI Carreira pola Diversidade

Rematamos a VI Carreira pola diversidade, edición virtual. Este ano desenvolveuse coa intención de servir de inspiración a todas as persoas con diversidade funcional, buscando coa axuda de todos os participantes, rutas con valoracións da accesibilidade.

Se aínda non rexistraches a túa ruta estás a tempo de facelo.

135 persoas inscritas

Nas modalidades de Zapatilla, Andaina, Cadeira de Atletismo e Hand Bike.

19 Equipos

Dos cales 11 equipos e clubs deportivos e 8 familias

Máis de 15 vilas

Tanto na comarca da Barbanza como en Caldas de Reis, Carnota, Ferrol, Vigo, Lugo, Vilalba e incluso Cádiz e Francia.

Grazas a ti:

Recadáronse máis de 500€. Que serán destinados á adquisición de material para a prevención do contaxio por COVID-19, para as persoas con diversidade intelectual.

Trofeos conmemorativos

• Club/equipo con maior número de participantes: Escola de Boxeo El Canario
  • Club/equipo inclusivo máis numeroso: Ambar
  • A familia máis numerosa: Martínez Paz
  • Concello con máis rutas rexistradas: Ribeira
  • Organización co maior número de participantes: CONGALSA

Unha carreira pioneira

Ambar leva organizando dende o 2015 a “Carreira pola Diversidade” unha carreira popular accesible de carácter inclusivo.

Dada a situación actual, este ano non foi posible levar a cabo a carreira de maneira competitiva e en convivencia. Sen embargo, consideramos que isto non foi un impedimento para que o deporte siga a ser a poderosa ferramenta de inclusión e participación que por natureza é.

Polo que a “Carreira pola Diversidade” realizouse cun novo plantexamento, na que todas as persoas puideron participar recorrendo as súas propias rutas.

Grazas por colaborar con nós!

As vosas fotos