Información sobre a Carreira

VII Carreira pola Diversidade

Celebrouse o 11 de xullo ás 10:00h na explanada de Coroso, Ribeira.

Andaina virtual

A Carreira conta cunha modalidade de Andaina virtual na que as persoas participantes poderán escoller onde facer a proba e con quen. A andaina poderá facerse dende o 9 de xullo ata o 11 ás 23:59h e non ten límite de prazas.

Modalidades 5K

Zapatilla absoluta.
Zapatilla inclusiva: persoas con diversidade intelectual, sensorial ou motriz que non se inclúan en ningunha das outras modalidades.
Handbike.
Cadeira de atletismo.

Temos un agasallo para ti:

As persoas que se inscriban antes do 19 de xuño entrarán no sorteo dunha sesión de fisioterapia no Centro de Fisioterapia e Rehabilitación María Martínez Paz e dunha clase de surf para 2 persoas en Geckos Surf & SUP School.

Grazas a ti:

A cota de inscrición é de 6€ e a recadación será destinada á adquisición de material para a prevención do contaxio por COVID-19, para as persoas con diversidade intelectual

Salvando Distancias x Ambar

Poderás compartir a túa participación etiquetándonos nas túas publicacións baixo o hashtag #SalvandoDistanciasxAmbar

Galardóns

Categoría Cadeira Deportiva

1. Álvallo M. Illobre Saavedra

2. José Manuel de la Iglesia

Categoría Handbike

1. Mila López Vernett

Categoría Absoluta Masculina

1. Jordi Carrasco Núñez

2. Juan Francisco Fernández Lij

3. José Lojo Fernández

Categoría Absoluta Feminina

1. Sabela Pensado Parada

2. Clara María Millares Sieira

3. Shaila Muñiz Pérez

Categoría Zapatilla Inclusiva

1. Alberto Fernández Boo

2. Ramón Héctor Vidal Silva

Cada persoa ou equipo galardoado recibirá un trofeo conmemorativo. As entregas faranse de maneira individual nas vindeiras semanas.

Como podo colaborar coa Carreira?

Ademais de inscribíndote hai moitas maneiras de colaborar coa carreira:

Dorsal 0

O Dorsal 0 é unha cota solidario onde ti decides o importe que queres aportar.

Faite voluntaria ou voluntario

Participarás de maneira activa na realización da Carreira. Podes facelo a título persoal ou coa túa empresa ou organización.

Comunica

Apoianos na difusión, comparte entre os teus contactos e en redes que xa está aquí a VII Carreira pola Diversidade.

Convertete en empresa colaboradora

A túa empresa será colaborada oficial da Carreira. Poderás cumplir os teus ODS.

Se ques colaborar con nós envíanos un e-mail a comunicacion@asociacionambar.org contándonos como che gustaría facelo ou cubre o seguinte formulario.

Unha carreira pioneira

A Carreira pola Diversidade naceu no ano 2015, convertendo á Barbanza nun referente do deporte inclusivo ó ser unha das primeiras probas inclusivas en Galicia.

A proba supuxo todo un avance, xa que abriu a participación a deportistas en modalidades de Hand Bike” e “Cadeira de Atletismo”, excluídos na maioría das probas en Galicia.

Posteriormente, no 2018 foi a primeira proba popular que contemplou a categoría “Zapatilla Inclusiva” para todas aquelas persoas con diversidade funcional que non participasen nas categorías de rodas.

A Carreira pola Diversidade é un evento exemplar na promoción de valores de inclusión, logrando así unha comunidade máis comprometida.