Gráfica da carreira pola diversidade co lema "Unindo km de accesibilidade" onde aparecen deportistas das categorías da carreira: zapatilla, zapailla inclusiva e cadeira de atletismo.

Unindo km de accesibilidade!

A “Carreira pola diversidade, virtual” desenvólvese coa intención de servir de inspiración a todas as persoas con diversidade funcional, creando coa axuda de todos os participantes, un catálogo de rutas con valoracións da accesibilidade, nas que poidan practicar a carreira popular no seu concello.

Data e hora

19 de xullo de 2020 | Todo o día

5K Zapatilla
5K Hand Bike
5K Cadeira de atletismo
Andaina (menos de 5K)

Proba individual ou por equipos

A proba poderá realizarse de maneira individual, en familia ou por equipos mantendo sempre as normas impostas polas autoridades sanitarias.

As persoas que participen en equipo poderán realizar o mesmo percorrido ou distinto. Non será necesario que realicen a proba á mesma hora.

Crea a túa propia ruta!

Poderás escoller a ruta da túa vila que máis che guste.

Inscricións

A cota de inscrición é de 5€. A recadación será destinada á adquisición de material para a prevención do contaxio por COVID-19, para as persoas con diversidade intelectual.

Tamén podes colaborar co Dorsal 0.

#SumaAccesibilidade

Usamos as tecnoloxías para estar máis unidos. Nesta ocasión pedirémosvos que nos etiquetedes nas vosas fotografías e ademais empreguedes os hashtags #SumaAccesibilidade e #CarreirapolaDiversidade.

Unha carreira virtual

Ambar leva organizando dende o 2015 a “Carreira pola Diversidade” unha carreira popular accesible de carácter inclusivo.

Dada a situación actual, este ano non é posible levar a cabo a carreira de maneira competitiva e en convivencia. Sen embargo, consideramos que isto non debe ser impedimento para que o deporte siga a ser a poderosa ferramenta de inclusión e participación que por natureza é.

Polo que a “Carreira pola Diversidade” realizarase cun novo plantexamento, na que todas as persoas poderán participar recorrendo as súas propias rutas.

Dorsal 0
Se hai algunha circunstancia que che impida participar na carreira virtual,
podes colaborar con nós co dorsal 0 sen límite de cuota.
Colabora!

Falando de accesibilidade!