Café con Gastrolab Arousa

Hoxe visitou as nosas instalacións Miguel Mosteiro, cociñeiro e conductor do programa Estache bo! da Televisión de Galicia, e xefe de cociña do espazo gastronómico Gastrolab Arousa. Durante o encontro, compartiu a súa experiencia.

Helena Teira, Jaime Capilla e Miguel Mosteiro de Gastrolab Arousa

Esta charla enmárcase dentro da formación en Industrias Alimentarias que se está impartindo no Centro de recursos da Asociación Ambar, unha acción formativa financiada pola Fundación ONCE, e polo Fondo Social Europeo, o FSE inviste no teu futuro.

É unha acción enmarcada no obxetivo temático 8: Promover a sostibilidade e acalidade no emprego e favorecer a movilidade laboral. Obxectivo específico 8.2.2 dirixido a reforzar a empregabilidade e as competenzas profesionais das persoas xoves non ocupadas e non integradas nos sistemas de educación ou formación.

Á charla asistiu o alumnado da formación sobre industria alimentaria. Tamén estiveron presentes Helena Teira, coordinadora xeral, Jaime Capilla, coordinador da formación, Daniel Tojo, orientador laboral, Irene Paz, mestra da formación e Alicia Romero, secretaria da Asociación Ambar.

Alumnado da formación acompañados de Jaime Capilla, Daniel Tojo, Irene Paz e Alicia Romero.

O evento rematou cunha rolda de preguntas e un café con charla informal.

Esta é a 1ª xornada do ciclo de conferencias que terá continuidade durante as vindeiras semanas no Centro de Recursos da Asociación Ambar.

Logo Fundación Once Uno a Uno