Traballa con AMBAR

O equipo de funcionamento da asociación está composto pola xunta directiva, o equipo de profesionais, o grupo de colaboradores expertos en distintas materias e os voluntarios. Todos eles traballan para contribuír á misión de AMBAR e a consecución dos seus obxectivos.

Persoal laboral

Persoal laboral

Se queres desenvolver a túa carreira profesional connosco, convidámoste a coñecer as oportunidades de traballo dispoñibles neste momento:

Dende a Asociación Ambar buscamos un Técnico/a de emprego para liderar o noso proxecto de emprego inclusivo premiado pola Fundación Repsol.
Neste momento tan apaixonante para a Asociación Ambar, buscamos unha persoa con iniciativa e paixón por acadar unha sociedade con igualdade de oportunidades laborais para persoas con diversidade funcional. Se pensas que esa persoa poderías ser ti, non dubides en enviarnos unha carta de motivación e o teu currículo antes do 8 de outubro a correo@asociacionambar.org. Esperamos saber de ti moi pronto!
Máis información: Oferta de emprego Técnico/a de Emprego Inclusivo

Colaboradores expertos

Se queres compartir os teus coñecementos, a túa experiencia ou realizar o teu proxecto nalgún campo relacionado coa misión de AMBAR e no quefacer da entidade poderías colaborar connosco, envíanos os teus datos.

Voluntarios

O voluntariado foi e é un importante activo na actividade de AMBAR desde 1982. A asociación serve como plataforma de oportunidades a persoas voluntarias que queiran coñecer o noso labor e participando nos proxectos. Procuramos a formación e garantías necesarias para a adecuada incorporación á actividade. Se estás interesado en colaborar na misión de AMBAR, envíanos os teus datos.

Contacta connosco: correo@asociacionambar.org