Clasificación da terceira carreira pola diversidade

Podedes consultar aquí as clasificacións da III Carreira pola Diversidade realizada o 9 de xullo en Ribeira.

Grazas pola participación.

Descargar a clasificación (formato PDF)

III Carreira pola Diversidade

Carreira popular de carácter deportivo e inclusivo

9 de xullo de 2017. Ribeira.

Haberá probas infantís.

Tamén podes acompañar aos corredores na andaina urbana inclusiva.

Circuito urbano con saída dende a zona de Coroso.

Saída da carreira ás 10:30h. Entrega de dorsais ás 9:30h.

Bo Nadal!

A Asociación AMBAR quere desexarvos un Feliz Nadal. Que estes días estean cheos de felicidade para todos!

Resultados da segunda Carreira pola Diversidade

Podedes consultar aquí as clasificacións da II Carreira pola Diversidade realizada o 26 de Xuño en Ribeira.

Recordade que os Dorsais 000 non entran en clasificiación.

Grazas pola participación.

Programación da Segunda Romaría pola Diversidade

I CARREIRA POLA DIVERSIDADE

Carreira pola diversidade

• 09:30 entrega de dorsais
  • 10:30 Saída dos corredores (en silla, zapatilla e handbike) da zona de Coroso
  • 11:30 Probas infantís
  • 12:30 Entrega de trofeos ós 3 primeiros de cada categoría e sorteo de agasallos

Segunda Romaría pola Diversidade

Ver a programación da Romaría

A iniciativa impulsada pola Asociación AMBAR, nacida por mor da colaboración de varias organizacións de interese social, cultural e deportivo, elabora unha proposta lúdica e reivindicativa para o 26 de xuño en Ribeira

A Romaría pretende concienciar sobre a diversidade como feito natural e valor positivo para a comunidade. É froito dun percorrido de cooperación entre entidades de acción social, como a Fundación Diversia, o Club Acciona, o Instituto Diversidade e Inclusión e a Asociacion AMBAR, e conta coa colaboración do Concello de Ribeira, que prepararon para o próximo 26 de xuño unha xornada lúdica e reivindicativa que tratará de unir a todas as persoas que pensan que os valores de diversidade, inclusión e sustentabilidade son factores crave para xerar unha contorna comunitaria amigable, innovadora e creativa, dunha superior calidade social para todas as persoas.

II Carreira pola Diversidade

Carreira popular de carácter deportivo e inclusivo, na que poderán participar todas aquelas persoas maiores de 13 anos.

As persoas entre 13 e 15 anos so poderán inscribirse na modalidade de 4.1Km.

Tamén haberá probas infantís.

26 de xuño de 2016. Ribeira.

Circuito urbano con saída dende a zona de Coroso.

BASES DO XVIII CONCURSO DE DEBUXO DE NADAL

Organizado pola Asociación AMBAR das persoas con Diversidade Funcional e o
Centro Sociocomunitario de Pobra do Caramiñal
PRIMEIRA. Obxecto do concurso
Fomentar a creatividade das persoas con diversidade funcional e facer difusión
das obras dos autores. O debuxo reflectirá o espírito do Nadal segundo a
interpretación libre e orixinal dos autores.
SEGUNDA. Participantes
Os participantes serán persoas con Diversidade Funcional, as persoas que non
sexan socias deberán acreditar tal condición. As persoas que teñan unha

Ambar promove accesibilidade universal co concello de Pobra

O pasado mércores 29 de xullo, celebrouse unha xuntanza de presentación da nova Xunta Directiva da Asociación AMBAR no Concello da Pobra do Caramiñal, e intercambiáronse ideas a propósito da súa labor de acción social.
Por ser AMBAR unha entidade nacida no concello de Pobra decidiuse que fora esta a primeira presentación institucional conxunta.

Páxinas