Aviso legal

1) Lei 34/2002, de Servizos de Sociedade da Informacion, ( L.S.S.I )

De conformidade coa Lei 34/2002, do 11 de xullo, de Servizos da Sociedade da Información e Comercio Electrónico (LSSICE).

Obrigacións de información xeral establecidas no artigo 10 da LSSI.

2) Lei 15/1999 de Proteccion de Datos de Caracter Persoal

En cumprimento do artigo 5 da Lei Orgánica 15/1999, de 13 de decembro, de Protección de Datos de Carácter Persoal, polo que se regula o dereito de información na recollida dos datos, advírtese de que todos os datos persoais que sexan facilitados voluntariamente polos usuarios da páxina www.asociacionambar.org serán incluídos nun ficheiro automatizado denominado USUARIOS WEB cuxa finalidade é a xestión das solicitudes de clientes, usuarios e/ou solicitantes e que figura inscrito a nome de ASOCIACIÓN AMBAR DAS PERSOAS CON DIVERSIDADE FUNCIONAL ante a Axencia Española de Protección de Datos.

O usuario outorga o consentimento expreso, libre e de forma inequívoca para que os seus datos de carácter persoal sexan incluídos nun ficheiro automatizado coa finalidade de ser empregados para os fins propios de xestión de usuarios.

A recollida dos seus datos de carácter persoal realízase coa finalidade de prestar os servizos solicitados podendo remitirlle comunicacións, vía e-mail, sms ou outros medios, dos servizos ofrecidos por ASOCIACIÓN AMBAR DAS PERSOAS CON DIVERSIDADE FUNCIONAL que puidesen ser do seu interese.

As autorizacións para o envío de información comercial, cesión de datos e envío de comunicacións comerciais por calquera medio poderán revogarse, en calquera momento, mediante comunicación escrita dirixida a ASOCIACIÓN AMBAR DAS PERSOAS CON DIVERSIDADE FUNCIONAL RÚA CASTELAO, 5. 15940 POBRA DO CARAMIÑAL (A CORUÑA) ou enviando un correo electrónico a administracion@asociacionambar.org indicando por escrito a súa petición e achegando fotocopia do seu DNI.

A estes efectos informámoslle que en calquera momento o Usuario poderá exercitar os seus dereitos de acceso, rectificación, oposición e cancelación dos seus datos de carácter persoal á dirección antes indicada.

ASOCIACIÓN AMBAR DAS PERSOAS CON DIVERSIDADE FUNCIONAL comprométese a tratar de forma absolutamente confidencial os seus datos de carácter persoal e a utilizalos só para as finalidades indicadas.

En virtude do principio de calidade de datos, o Usuario deberá comunicar por escrito a ASOCIACIÓN AMBAR DAS PERSOAS CON DIVERSIDADE FUNCIONAL, mediante calquera medio que permita ter constancia da recepción por ASOCIACIÓN AMBAR DAS PERSOAS CON DIVERSIDADE FUNCIONAL calquera erros que puidese apreciar nos seus datos persoais a fin de que se proceda a rectificalos.

Ambas as partes considerarán que os datos que obran nos sistemas de ASOCIACIÓN AMBAR DAS PERSOAS CON DIVERSIDADE FUNCIONAL son correctos, no caso de que o Usuario non exerza o seu dereito de rectificación.

Así mesmo informámoslle de que ASOCIACIÓN AMBAR DAS PERSOAS CON DIVERSIDADE FUNCIONAL ten implantadas as medidas técnicas e organizativas necesarias para garantir a seguridade dos seus datos de carácter persoal.

A través desta páxina web www.asociacionambar.org non se recolle ningún dato persoal sen o seu coñecemento, nin se ceden a terceiros.

A configuración do navegador; por exemplo: