Ambar

Quen somos?

Directiva de AMBAR

A asociación AMBAR das persoas con diversidade funcional é unha Entidade de ámbito comarcal, Sen Ánimo de Lucro e declarada de Utilidade Pública. AMBAR conta cun grupo social de máis de 1.100 persoas e foi fundada no ano 1982 coa razón social de “Asociación de Minusválidos da Barbanza”, coa finalidade principal da integración e mellora da calidade de vida das Persoas con Diversidade Funcional (discapacidade) de calquera natureza.

Onde estamos?

Centro de Recursos da Barbanza

Lg. San Roque-Frións s/n
15960 Ribeira (A Coruña)
Teléfonos: 981 87 44 80 / 981 87 54 75
Coordenadas GPS: 42.554471,-9.005699

Ampliar tamaño de mapa

Misión, visión e valores

Rapaces e rapazas durante unha actividade de AMBAR

A Misión de AMBAR é "Promover a independencia, a autonomía persoal e a igualdade de oportunidades das Persoas con Diversidade Funcional na nosa comunidade".

Na Visión de AMBAR "aspiramos a unha comunidade que aprecie a diversidade humana como un valor fundamental e na que as Persoas con Diversidade Funcional participen dela e poidan elixir libremente como vivir as súas vidas en igualdade cos seus veciños.